הקליניקות של בטר באלאנס עובדות כרגיל במהלך הסגר - בהתאם להנחיות התו הסגול

התו הסגול בקליניקות בטר באלאנס

מדרסים » התו הסגול בקליניקות בטר באלאנס

הוראות התו הסגול בקליניקות

כללי שמירה על הוראות התו הסגול בקליניקות בטר באלאנס בזמן קורונה

הקליניקות הרפואיות של ‘בטר באלאנס’ ערוכות לקבל מטופלים במתכונת “התו הסגול”:

  • בדיקת מד-חום דיגיטלי
  • מספר מטופלים מצומצם עפ”י כללי התו הסגול
  • שימוש במסיכות מגן, כפפות וג’ל לחיטוי ידיים בכל בדיקה
  • חלון גדול ומאוורר בכל חדר
  • הפרדה מפלסטיק בין מטופל לטכנאי מדרסים
  • התאמת מדרסים באופן אישי
  • זמן המתנה מצומצם

אל תוותרו על המדרסים בגלל הקורונה!

דווקא עכשיו, יותר מתמיד, חשוב לשמור על בריאות הגוף ולהקפיד על פעילות גופנית קבועה. עפ”י נייר עמדה של הקולג’ האמריקאי לרפואת ספורט, פעילות גופנית בזמן קורונה היא התרופה הטובה ביותר למניעת סיבוכי קורונה. מומלץ לאנשים להתמיד בפעילות גופנית קבועה תוך הקפדה על כללי הריחוק החברתי. הקפידו להמשיך בפעילות קבועה גם כאשר חדרי הכושר והבריכות נסגרים באמצעות פעילות גופנית שניתן לעשות לבד כמו הליכה או ריצה.

אל תילחמו בכאבים – תנצחו אותם

אם אתם סובלים מכאבים אורטופדיים קשים המונעים מכם לעשות פעילות גופנית קבועה עליכם להתחיל לטפל בכאבים אלה לפני שתוכלו להתחיל להיכנס לשגרת ספורטיבית. זיכרו כי פעילות ספורטיבית אינטנסיבית ללא טיפול בבעיות אורטופדיות יכולה להחמיר את מצבכם בצורה משמעותית ולכן אם אתם סובלים מכאבים קשים בכפות הרגליים, בברכיים, בגב התחתון, בגב העליון בשכמות ובצוואר עליכם להתייעץ עם רופא אורטופד ולהתאים נעליים עם מדרסים לפני שתתחילו שגרת אימונים קבועה.

מדרסים בהתאמה אישית של בטר באלאנס מיוצרים על ידי טכנאי מדרסים בהתאם למבנה האנטומי של כפות הרגליים שלכם בכל אחד מן הקליניקות הרפואיות של בטר באלאנס בתוך רבע שעה בלבד כך שמיד לאחר תהליך האבחון והסריקה הממוחשבת תקבלו את המדרסים בהתאמה אישית אשר יעניקו לכם חווית הליכה חדשה, משחררת ונטולת כאבים.

חזרו לשגרת ספורט עם מדרסים של בטר באלאנס

עם מדרסים טיפוליים של בטר באלאנס תוכלו לחזור לפעילות גופנית בקלות ובמהירות; המטופלים שלנו מדווחים על שיפור משמעותי ברמת הכאב ועלייה ברמת האנרגיה הכללית בתוך שבוע בלבד מתחילת הטיפול.

זכרו! פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור להפחית את תחושות הלחץ והחרדה ומשפרת את תפקוד המערכת החיסונית. ההנחיות המומלצות לפעילות גופנית עומדות על כחצי שעה ביום של פעילות גופנית אירובית בעצימות בינונית, שלוש פעמים בשבוע לפחות.

התו הסגול בקליניקות בטר באלאנס
אולי יעניין אותך גם

מאמרים נוספים